נעצרה מחבלת שאיימה: "נשחט אתכם יותר מהיטלר"

אתר קול חי 1 Comment on נעצרה מחבלת שאיימה: "נשחט אתכם יותר מהיטלר"

צה"ל עצר הלילה לחקירה את "פעילת השלום", הפלסטינית עהד תמימי, בחשד להסתה, בעקבות פוסט שפרסמה ברשתות החברתיות ובו כתבה: "המסר שלנו לעדרי המתנחלים – מחכים לכם בכל ערי הגדה, נשחט אתכם ואתם תגידו שמה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כוחות צה"ל עצרו הלילה (בין ראשון לשני) את המחבלת הפלסטינית עהד תמימי, שפרסמה את הדברים הגרועים ביותר שניתן להעלות על הדעת. "המסר שלנו לעדרי המתנחלים – מחכים לכם בכל ערי הגדה, נשחט אתכם ואתם תגידו שמה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה", כתבה תמימי ברשתות החברתיות.

תמימי מוכרת באזורי יהודה ושומרון כ"פעילת שלום" והייתה בקשר עם פעילי שמאל קיצוני ישראלים רבים, שכעת התנערו ממנה לאחר שיצא המרצע מהשק.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בירך על מעצרה: "כל הכבוד לצה"ל ושאר כוחות הביטחון שעצרו הלילה את המחבלת ו"פעילת זכויות האדם" עהד תמימי מנבי סאלח שהורשעה בעבר בתקיפת חיילי צה"ל ומאז פרוץ המלחמה מביעה הזדהות ותמיכה בחיות האדם הנאצים ברשתות החברתיות. אפס סובלנות עם מחבלים ועם תומכי טרור! רק ככה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    למה נעצרה ולא חוסלה? או ולא נשחטה ונשרפה? למה לא??? מחכים לעוד 7/10? או שאולי יש תקווה שתחזור בתשובה ותהפוך לאדם תרבותי כלשונם?? מדיניות מטומטמת חוקים רעים ליהודים וטובים לאוייבים שלהם